loading...
nice4me4u
آخرین ارسال های انجمن
Nice4Me4U بازدید : 113 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)
يکی از همکلاسی های دوره دبستان رو دم دانشگاه دیدم،داشتیم گپ می زدیم که دوتا دختر که ازشون بدم میومداز در دانشگاه اومدن بیرون...
گفتم: اه..! باز این عن اومد!
گفت: اون خواهرمه!
سریع گفتم: نه! اون یکی!
گفت: اونم زنمه!!!
از اونی که روز ازل شانس پخش میکرده شخصاً متشکرم !

***
خدایا نمیخوای یه سری بری اروپاو امریکا ؟
دارن میمیرن از خوشی ها.....
***
خدایا مخلصتم…….!
یه نگاه بنداز ببین کسی با برگ برنده ی مادلمه درست نکرده ؟؟؟؟

***
یه تبلیغ شامپو گلرنگ هست که پدره میگه :

تو خونه ما پسرم موهای نرم خوش حالتی داره،
دخترم موهای مواج زخیمی داره ،
خانومم موهای لخت و نرمی داره
و موهای خود من هم خشک و زبر هست
اما همه ما با شامپو گلرنگ موهامون رو میشوریم
چون برای هر نوع مویی مناسبه
.
من خواستم از پشت همین تریبونبه این پدر زحمت کش بگم:
هرچند این شامپوها خیلی خوب هستندولی شما با خانوم بچه ها یه روز بریدآزمایش ژنتیک بدی زیادم بد نیست

والا این همه تنوع زیاد منطقی نیستا !!!!
 
***
ميگن تو بهشت یه قسمتی هست که دخترای کم حجاب سوار یه ون میشنن میرن خیابون به گشت ارشاد گیر میدن ....!
***
عدم امنيت يعني:
توي يه توالت باشي که
فاصله سنگ توالتش تا در بيش از 1 متر باشه ،درش قفل نداشته باشه و به بيرون باز بشه..!!
***
هربار از بيرون ميام بابام ميپرسه كجا بودي،
منم هربار ميگم: بيرون بودم.
بعدش ديگه هيچي نمي پرسه.
دوست داره فقط مطمئن شه خونه نبودم!!
***
 
اعتراف می کنم بچه که بودم و تازه مسواک زدن رو یاد گرفته بودم،موقع مسواک زدن به جای اینکه مسواک رو تکون بدم،سرم رو با شدت در جهات مختلف تکون می دادمو مسواک رو همینطور ثابت نگه می داشتم...!
اعتراف می کنم تا یه ربع بعد مسواک زدن سرم گیج می رفت!
 
***
وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه ،
در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه

***
روایت هست که توماس ادیسون تا 12 سالگی خِنگ بودهاما مادرش همیشه بهش می گفته که روزی تو مرد بزرگی میشیو همینطور هم شد!!!
اما ما از بچگی اگه اّنیشتین هم باشیم از بس پدرو مادرمون میگن: "تو هیچ پُخی نمیشی"
آخرش با کلی ترفیعِ درجه میشیم همون پُـــــــخ
***
رفته بودم امتحان تو شهري براي گواهينامه...اولش افسره اومد خودي نشون بده...گفت:همه تون جمع شين...من اينجا با هيچکي تعارف ندارم... هيچکس رو هم الکي قبول نمي کنم چون بعدا دربرابر جون شما مسئولم... هفته قبل رفته بودم سر صحنه تصادف براي کارشناسي...راننده مي خواسته تراک آهنگ سي دي رو عوض کنه و خودش و همه خانوادش رفتن تو دره و ماشين منفجر شد..فقط تيکه هاي بدنشون رو بايد جمع مي کردي..هيچي ازشون نمونده بود.
منم اومدم مثلا خودشيريني کنم بگم خيلي حواسم به سخنراني شماست.. گفتم: ببخشيد سرکار اگه همشون که درجا مردن اونوقت جنابعالي از کجا فهميديد مي خواسته تراک عوض کنه.......يعني جمعيت منفجر شد از خنده
گفت: تو بيا بيرون.. کارتکست ام بيار... يه خطي روش کشيد گفت تا 3 ماه ديگه اينجا نبينمت...
بچه ها به نظر شما مگه من چکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
برچسب ها متن , خنده دار , جوك , زيبا , جالب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Nice4Me4U هر چيز كه شما لازم داريد بايد اينجا پيدا بشه... هرچي كه خواستيد نبود...حتما بهم بگبد تا براتون بزارمشا...باشه... فداي همگي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • چت روم فارسی
  • مهندسی مکانیک ساخت و تولید
  • نیما سیستم
  • آموزش ترفند نرم افزار رایگان
  • مشاغل پردرآمد خانگی
  • تبادل لینک حرفه ای
  • لينك باكس
  • بازي هاي فوق فشرده و كم حجم
  • دانلود
  • ساعت مچی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • تبادل لینک میکنی ؟
  • مدل مانتو مجلسی
  • تبادل لینک رایگان
  • ساعت مچي
  • netgostar
  • تی شرت لاغری
  • پایگاه تفریحی فانجو
  • سایت کشاورزی ایران
  • شبکه رزرواسیون هتل های ایران
  • فروشگاه اینترنتی تک سبد
  • فروش تی شرت محرم
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • بروزترین سایت تفریحی سرگرمی فانجو
  • ساعت دیواری طرح پانا
  • گالري عكس داغ و ديدني
  • دانلود فیلم و سریال Youtube
  • دفتر شعر زهره منصوری (رهرو)
  • گوني موزيك
  • sodown
  • اموزش تفریح.مد.ارایش.طنز
  • بهبود رتبه گوگل و الکسا
  • سایت خـــــــفـــــــــن
  • دانلود نرم افزار عکس آهنگ فیلم
  • اس ام اس
  • خط خطي هاي عجولانه ي من
  • سايت بزرگ پادشاه
  • وطن فان
  • اسكينك
  • ویکی دانلود ها
  • تبادل لينك رايگان
  • خريد موزن گوش و بيني
  • دانیال آنلاین
  • تبادل لينك رايگان
  • قند عسل
  • الهه شرقي
  • شهر پروانه ها
  • نحن اقرب الیه من حبل الورید
  • عمو نوروز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كدوم يكيو دوس داري به من بگي؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 2,030
  • بازدید سال : 15,821
  • بازدید کلی : 373,834
  • کدهای اختصاصی